Doba očeva
Nespremnost za očinstvo predugo je trajala,
odlučio si da sprovedeš eksperiment.
Ženska deca sa kojom se može probati sve.
Sačeka se da sazri nagoveštaj njihove misterije,
do tada se oblikuje njihovo telo po tvojoj meri.
Izgladnjuje dijetama, vežbom.
Njihov razvoj se može pratiti svake večeri pred spavanje.
Devojčice žude za moralnim autoritetom.
Tvoje reči koje čuju moraju biti pune nade,
a misteriozne.
Tako i treba da bude sa princezama,
dok ne porastu, a onda im izleću gluposti iz usta.
izmisle reč: incest.
Zakačen
Iglama,
usred ručka,
između tetkinih prstenja
i tatine čaše sa konjakom,
ušiva mi usta.
Njegovo tridesetogodišnje stopalo
među mojim osmogodišnjim
nogama uvučenim
u crvene čarape.
Ana, đavolko jedan.
Gledaj me.
Da li voliš Snežnu kraljicu?
Pogledam preko puta stola,
a on
-zakačen na zid.
Rešetke
Modrica na mojoj ruci,
oku
samo ponekad
kad uđem u sobu,
a ti slušaš vesti.
Nije uvek noga
u cipeli,
blizu lica,
stomaka.
Samo ponekad
kada kažem neću,
a ti posegneš za mojim vratom.
Modre planine,
Okružuju grudi.
Ne miču se danima.
Tvoje „Volim te“ na ogledalu,
na frižideru, gležnju,
betonu.
Crveni trag
na novim pločicama
vodi
do novih rešetaka.
Ana Isaković
Ana Isaković, urednica arhiva Centra za kulturnu , koordinatorka na organizatorka u Centru za kulturnu dekontaminaciju od aprila 2011. godine.
Trenerica u okviru projekta desetomesečnog projekta kroz okvire: Ka javnom prostoru transformacije, ljubavi i slobode tokom 2015/2016.godine u Sarajevu.
Bila je pozorišna kritičarka on line portala Kontra press, dnevnih novina Danas, Forumu izvođačkih umetnosti unutar grupe KKH (kritika koja hoda), na Trećem programu Radio Beograda, časopisu Naš trag, mostarskom pozorišnom časopisu «TMAČART», časopisu Scena, Ludus, Gradinai Stanje stvari
Bila je i PR romskog teatra »Suno e Rromengo«. Radila je i kao asistentkinja kordinatora programa u Centru za dramu u edukaciji i umetnosti.
Na 48. MESS-u, dobila je nagradu direkcije za profesionalno i inspirativno izveštavanje o festivalu. Selektorka pratećeg programa Showcase 44. Bitefa.
Završila je osnovne studije na Filozofskom fakultetu (odsek: istorija umetnosti). Bila je na magistarskim studijama iz teatrologije na Fakultetu dramskih umetnosti. Na trećoj godini je doktorskih studija na Univerzitetu umetnosti (odsek: teorija umetnosti i medija).
Učestvovala redovno na »Pesničenju » treningu aktivne poezije,mesečnom okupljanju izvođača i izvođačica angažovane poezije.
2017.godine zajedno sa Ramizom Huremagićem piše dokumentarni dramski tekst “Da li bi htela da se još ponekad nađemo?“ čije se premijerno izvođenje desilo u aprilu 2019.godine u Narodnom pozorištu u Beogradu.